MEET SERGIO MOMO, THE MAN BEHIND “XERJOFF”

Acum câteva seri s-a deschis a doua parfumerie Obsentum din Bucureşti – o minunăţie. Concurează fără doar şi poate cu marile case de parfumuri din lume .

L-am întâlnit acolo pe Sergio, creatorul brandului Xerjoff , un brand ce produce parfumuri de nişă absolut fabuloase. Vă spun doar că una din esenţele sale ajunge să coste 15.000 de euro , iar sticla în care este ţinută este decorată cu aur de 18 carate şi diamante. E poate cel mai creativ om pe care l-am cunoscut până acum. Iniţial, a lucrat ca director cretiv pentru firme precum Lancome, Rolls Royce și Ferrari. Este veşnic în căutare de noi miresme şi inspirat de ORICE . Spun orice pentru că parfumierul italian a reuşit să facă un parfum iconic inspirat de o ploaie de meteoriţi sau chiar o colecţie întreagă influenţat de atmosfera pe care a întâlnit-o în cluburile exclusiviste. Ce îl inspiră ?

“E o întrebare foarte romantică ! Eu creez ce simt. Parfumul este o interpretare artistică a gândurilor mele. A călătoriilor mele, a emoţiilor pe care le trăiesc. Acum câţiva ani era mai simplu. Acum devine din ce în ce mai dificil să creezi pentru că piaţa s-a dezvoltat foarte mult. Nu am un anumit tip de femeie sau un anumit tip de bărbat pentru care creez. Fiecăruia i se potriveşte ceva din ceea ce eu creez. Pentru că totul e inspirat din realitate.”

Aşa a apărut şi colecţia “Shootings Stars”, cu esenţe inspirate de căderea meteoritului Sikhote-Alin, în 1947, în Siberia. Este o colecţie de 6 parfumuri, 3 pentru femei şi 3 pentru bărbaţi, iar fiecare poartă numele unui meteorit.

“În fiecare pachet veţi descoperi înauntru bucăţi de meteorit care datează din acea noapte . Prin asta am vrut să transmit faptul că suntem mai aproape de stele decât ne-am imagina. Sunt mai mult decât nişte parfumuri. Sunt bucăţi de cer pe care ni le putem oferi nouă înşine ca şi cadou. “

Tot Sergio Momo este şi creatorul celui mai scump parfum care se vinde şi în România. Se numeşte XJ 17/17 Quartz şi costă 15.000 de euro. De ce e atât de special ?

“Este o adevărată capodoperă olfactivă, rezultatul unei cercetări complexe. Esenţele sunt extrase din plante atent selectate.  Flaconul este realizat din cuarț și decorat cu aur de 18 carate și diamante. Durează luni să fie creat, fiecare astfel de parfum este personalizat . În parfumerie, cerul este limita, iar preţul reflectă o combinaţie de elemente foarte rare. De exemplu, esenţa oud este în topul celor mai rare şi evident şi cele mai  scumpe. Şi chiar am vândut astfel de creaţii şi românilor. Preferinţele românilor în această privinţă sunt foarte ridicate. Cu siguranţă, piaţa din România este una dintre cele mai importante din Europa.”

Italianul este primul creator de parfumuri care a îmbrăcat o întreagă colecţie în catifea, pentru ca relaţia dintre atingere şi miros să fie şi mai puternică. Evident că, întâlnirea noastră nu se putea termina altfel decât cu descoperirea fiecărei creaţii aflate în magazinul Obsentum, ce s-a deschis în Băneasa Shopping City, la parter. Revin în zilele următoare cu un articol în care vă povestesc despre fiecare în parte şi vă spun şi pe care l-am declarat favorit.

 

 

 

 

You will receive next post by e-mail

Share:

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *